QUARESMA 2018 CAMINEM CAP A LA LLUM

Publicat al Dissabte, 10 de febrer de 2018

Quaresma 2018
CAMINEM CAP A LA LLUM

Aquest és el lema que hem escollit aquest any per celebrar la Quaresma i per viure-la ja que és un camí cap a la Pasqua que és sinònim de Llum i Vida. La comencem dimecres participant a l’eucaristia i la imposició de la cendra a 2/4 de 8 del vespre.
Com a signe de participació de tots aquest any ens centrarem en la Missa dominical, l’acte comunitari més important de la setmana. Cada diumenge els diferents grups de la Parròquia tindran cura de l’Eucaristia i hi participaran d’una manera més plena preparant les pregàries, ofrenes, lectures:
El 1r diumenge dia 18 de febrer: Els lectors i Animadors del Cant
El 2n diumenge dia 25 de febrer: Catequesi, Guitarres, Confirmació ja que hi ha la Missa Familiar
El 3r diumenge dia 4 de març: Mans Unides i Càritas
El 4t diumenge dia 11 de març: Pastoral de la Salut, Economia i Centre Parroquial
El 5è diumenge dia 18 de març: Neteja i Ornamentació, Capella dels Dolors, Capella de Sant Antoni, Capella del Socós i Servei al culte.
Ja us anunciem que aquest any també ens unirem a les 24 hores de pregària per al Senyor, dedicant-hi 12 hores del dissabte dia 10 de març a la Capella del Socós. De les 9 del matí a les 9 del vespre, acabant l’última hora a l’església parroquial amb la missa de les 8 del vespre.. La setmana vinent, si voleu, trobareu al costat del Full la graella per apuntar-vos a l’hora que preferiu.
I l’altre acte comunitari que farem serà la Celebració Penitencial el dilluns 26 de març a les 8 del vespre. Guardeu-vos aquest dia a l’agenda.