INAUGUREM EL CENTRE PARROQUIAL

Publicat al Dilluns, 9 d'octubre de 2017

INAUGUREM EL CENTRE PARROQUIAL

Estem a la recta final després de molt temps de tenir el Centre Parroquial sense activitat degut a les obres de reforma. Ara, després de la Jornada de Portes Obertes que vam fer en començar l’estiu estem a punt d’estrenar el local remodelat amb el concert d’inauguració que tindrà lloc el proper dissabte dia 14 d’octubre a les 21 hores. Serà CANÇONS SENSE PARAULES, a càrrec de Joel Bardolet, violí i Marc Heredia, piano, artistes prou rellevants i de renom reconegut que Centelles mereix escoltar-los i gaudir de la seva música. Volem que aquest concert inaugural sigui l’inici d’una colla d’audicions i espectacles que el Centre Parroquial pot oferir al públic de Centelles i entorn perquè en gaudeixi a ple, tant pel que fa a concerts, obres de teatre, dansa, poesia o cinema… Només així podrem estar contents d’haver portat a terme aquesta reforma i veurem compensat l’esforç econòmic que la Parròquia ha fet.
El Centre ha de ser un espai ple de vida i activitat artística obert a les entitats del poble i de l’entorn. Per això, a més de la programació pròpia, també acollirà activitats que l’Ajuntament o altres entitats organitzin, sempre que la seva cabuda i les condicions materials que té ho permetin. El Centre vol continuar essent la casa de tots, un espai obert i ofert a les entitats perquè en puguin disposar, a canvi d’una col•laboració econòmica que ajudi al seu manteniment i a compensar una mica la despesa important que han suposat les obres de reforma. Gràcies a elles, no només l’escenari i el sotaescenari s’ha remodelat totalment sinó que l’equipament de so i llum, especialment, i tot el que fa a les mesures de seguretat que demana un espai públic com aquest, s’hagi posat al dia perquè tothom pugui gaudir d’aquest espai tan estimat pels centellencs.
Agraïm novament a tots els tècnics que hi ha treballat, les persones i empreses que han portat a terme les obres i us convidem al Concert d’inauguració.