Fem obres al Centre Parroquial

Publicat al Diumenge, 21 de febrer de 2016

centre parroquial centellesAra sí que les hem començat. Després de més de dos anys de treballar la proposta, fer el projecte, presentar-lo i aprovar-lo, fer pressupostos i ajustar-los, aquesta setmana hem començat a treballar en la reforma de la caixa escènica del Centre Parroquial. És la part que més demanava una reforma, no ja només pels degoters que  hi havia quan plovia, sinó per la precarietat en general de tots els espais de darrera l’escenari que s’havien anat adjuntat a mida que la necessitat ho demanava i que ara  havien esdevingut totalment obsolets i sense massa seguretat. Era evident. Però, en començar l’enderroc s’ha vist la feblesa estructural d’aquesta part del teatre que és on s’actuarà en aquesta primera fase. No cal dir que és una obra costosa econòmicament i no fàcil per la ubicació i els accessos. Això l’encareix i és també una raó per la qual s’ha anat retardant l’inici de l’obra. Ara esperem que tot vagi bé i que ben aviat puguem  tornar a gaudir d’aquest espai renovat del Centre Parroquial  tan estimat pels centellencs i que li sapiguem donar l’ús que es mereix per la seva situació al bell mig del poble i per la història i el paper emblemàtic que ha tingut en la nostra vida cultural, artística, musical i formativa.